ANBI gemeente ANBI gemeente
De Protestantse gemeente Alexanderkerk is een “algemeen nut beogende instellingen” (ANBI).
Hier treft u de in het kader van de ANBI transparantie te publiceren gegevens aan van de Protestantse gemeente Alexanderkerk.

ANBI diaconie ANBI diaconie
De Diaconie van de Protestantse gemeente Alexanderkerk is een “algemeen nut beogende instellingen” (ANBI).
Hier treft u de in het kader van de ANBI transparantie te publiceren gegevens aan van de Diaconie van de Protestantse gemeente Alexanderkerk.

Beleidsplan Beleidsplan
Hier treft u de beleidsplannen aan van de Protestantse gemeente Alexanderkerk te Rotterdam en de Diaconie van de Protestantse gemeente Alexanderkerk te Rotterdam.
Zie ook onze beleidsplan.

Giften Giften
Hier treft u informatie aan over het doen van giften aan de Protestantse gemeente Alexanderkerk te Rotterdam.
lees meer ยป